Na rynku suplementów diet na odchudzanie znajduje się mnóstwo przeróżnych środków. Ich skład, skuteczność i przede wszystkim cena – są bardzo zróżnicowane. Który suplement wybrać? Z jakiego preparatu skorzystać?

Dzisiaj pragniemy odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące zielonej herbaty i zielonej kawy – środków wspomagających odchudzanie. Czy są one warte wykorzystania? Jakie efekty daje zielona herbata i zielona kawa?

Zielona herbata – niedoceniana, ale skuteczna

Zielona herbata to suplement diety, który dostępny jest w dosłownie każdym supermarkecie. Znajdziemy go na półkach ze zdrową żywnością i/lub obok innych herbat. Jej zastosowanie jest jednak zdecydowanie szersze, aniżeli tylko spożywcze. Wszakże, zielona herbata wykazuje wiele właściwości o charakterze pro-zdrowotnym.

Zielona herbata oddziałuje na:

  • Układ krążenia
  • Układ trawienny
  • Układ nerwowy

Z powodzeniem może być również wykorzystywana jako środek pobudzający oraz lek na zapalenie spojówek (działa łagodząco).

Nie ma absolutnie żadnych wątpliwości co do skuteczności tego środka. Przeprowadzono kilkadziesiąt badań, które potwierdzają efektywność zielonej herbaty – także w procesach odchudzania.

Ile mogę schudnąć stosując zieloną herbatę?

Stosowanie zielonej herbaty pozwala schudnąć nawet do kilku kilogramów w ciągu miesiąca. Oczywiście, należy pamiętać, że jest to suplement diety, a nie substytut. Kluczowy jest dieta i ćwiczenia odchudzające i to właśnie od tych elementów zależy w głównej mierze efektywność odchudzania. Suplementy diety stanowią tylko i wyłącznie dodatek.

Szacuje się, że efektywność odchudzania przy wykorzystaniu zielonej herbaty może wzrastać o nawet 20-30%. To porównywalne efekty do innych, znacznie droższych, komercyjnych preparatów na odchudzanie.

Bez cienia wątpliwości, zielona herbata to suplement, który zasługuje na rekomendację. Jeśli chcesz schudnąć tanio – sięgnij po susz ziołowy z zielonej herbaty. To gwarancja niemałej skuteczności. Z całą pewnością warto spróbować!

Zielona kawa – hit czy kit?

Zielona kawa to nic innego jak kawa niepalona, nie do końca dojrzała. Jej smak jest całkowicie inny, bardziej gorzki. Niewielu osobom napój ten przypada do gustu. Pije się go jednak nie dla smaku, a właściwości.

No właśnie, właściwości. Jakie działanie wykazuje zielona kawa? Przede wszystkim za sprawą kwasu chlorogenowego, który:

  • spowalnia wydzielanie glukozy do układu krwionośnego
  • zwiększa czułość na insulinę
  • działa przeciwbakteryjnie, przeciwwirusowo, przeciwgrzybiczo

Właściwości kwasu chlorogenowego zostały potwierdzone badaniami naukowymi, dlatego też nie ma wątpliwości co do jego skuteczności. Czy jednak jest na tyle silny, by móc go traktować jako środek wspomagający odchudzanie?

Zielona kawa – opinie

Najlepszym dowodem skuteczności tego preparatu są opinie konsumentów. Prezentujemy kilka wybranych. Zachęcamy jednocześnie do dzielenia się swoimi refleksjami na temat tego środka w komentarzach pod tym artykułem.

Zielona kawa? Piłam. Smak niezbyt dobry, to prawda… ale na zielonej kawie i lekkiej modyfikacji chudłam średnio 3-5 kilogramów na miesiąc. To chyba wynik dobry? – Magdalena, 22 lata

Cóż można powiedzieć. W smaku jest… nienajlepsza, dlatego stosowałam w tabletkach (Green Coffe Plus). Efekty? Po 4 kilogramy w miesiącu udawało się zrzucać. Nie powoduje efektu jojo, polecam! – Karolina, 36 lat

Szczerze? Mocno przeciętny suplement. Co prawda nie stosowałam diety, ale spodziewałam się lepszych rezultatów. Udało się schudnać 6 kilogramów w ciągu trzech miesięcy, więc działa, ale nie liczcie na cuda. – Michalina, 19 lat

Piję zieloną herbatę ze smakiem, kwestia gustu. Według mnie działa bardzo dobrze, reguluje mój metabolizm, bo często jem naprawdę niezdrowo. Polecam jako alternatywę dla czarnej, niezdrowej kawy. – Adam, 26 lat